2010-10-19
 15:16:47

Välkomna!

Hej allihopa och välkomna till min blogg!

Här kommer jag att berätta mer om mitt liv i LA, Kalifornien, där jag driver mitt egna hälsocenter, vilket innehåller spabehandlingar och gym, med diverse pass och andra givande aktiviteter. Jag bor tillsammans med min pojkvän i en villa, där vi trivs riktigt bra. Idag har jag vart ledig, och har därför passat på att shoppa lite. Det blev en del fynd som jag blev riktigt nöjd med. Senare idag skall jag och bf ut på en lite finare restaurang och äta en bit mat.
eller..?
Om de ändå vore så väl.. Ni skall dock få följa med mig i mitt liv, och mina dagdrömmar, i en mindre stad i Sverige, inte lika intressant, visst? Men om nu någon har lust att följa med mig, så är ni så hjärtligt välkomna!



kommentera detta inlägg:

« namn remember me?

« e-post (publiceras ej)

« bloggadress

kommentar: