2010-11-09
 18:42:54

Tekniken att plugga

 

Konstigt är det väl att så fort man behöver sätta sig ner och plugga, då kommer man på att allt annat är roligt? Som till exempel, hur mycket tycker jag om att diska? Inge vidare över huvudtaget, men hör och häpna, när det står plugg på schemat så är det minsann väldigt viktigt, till och med så viktigt att man absolut inte kan vänta en sekund till med att göra det. Det samma gäller även städa, skriva ut och rama in kort, gå och handla mat, rensa garderoben, ja ni fattar? Väldigt underligt! Just nu är ett sådant tillfälle, jag har prov i morgon, har suttit och pluggat en liten stund, efter att ha handlat mat, städat, kollat för mycket på facebook osv. Och nu sitter jag återigen vid datorn. Inte bra överhuvudtaget. Någon som har ett botemedel till detta underliga beteende? Mejla gärna mig!

..

 

Denna bilden påminner faktiskt väldigt mycket mig själv, och hur mycket jag har att göra..

..



kommentera detta inlägg:

« namn remember me?

« e-post (publiceras ej)

« bloggadress

kommentar: