2010-10-21
 22:54:32

Snö

Idag har en första snön letat sig ner från himlen. Måste säga att
det gjorde mig lite förvånad! Hösten har gått så himla fort! Det är
redan slutet av oktober, känns som det inte alls var längesedan
man satt och ojade sig över att skolan hade börjat igen, efter
sommaren och att man inte var van vid att trycka in information
i huvudet. (Vilket jag fortfarande håller på med..) Och nu är det
snart jul, ganska mysigt ändå. Men åter till snön, man kan ju inte
annat än att tycka att det var lite mysigt, och jag sitter här och
längtar upp till fjällen. Dess värre blir det nog inget fläng i
backarna för mig i år.. Därför mina kära läsare så slänger jag upp
lite mysiga bilder ifrån Åre, ett fjäll jag ännu inte besök, om det
inte räknas att jag stannade till där och handlade på ica?.. inte.. nej.
°
°
°
Kan man annat än att bli väldigt sugen? Åh, jag vill, jag vill, jag vill!



kommentera detta inlägg:

« namn remember me?

« e-post (publiceras ej)

« bloggadress

kommentar: