2010-10-27
 11:47:59

Djupa funderingar

Jag har ju ingen aning om vad jag vill göra i framtiden, yrke osv. Men idag har jag kommit på en grej jag inte skall bli, ett steg närmare, visst? Jag funderar, undra hur man kan klara av att vara uppkörningslärare? Jag hade aldrig klarat av det. Man sitter och åker med en söt tjej med rosetter i håret, och det går kanske inte jätte bra, man märker att hon är väldigt nervös. När man väl parkerat bilen efter uppkörningen och man skall lämna det stora beskedet, så ser man in i ett par ledsna ögon och blir förstörda av gråt när beskedet kommer. "Eller, njaa.. Alltså så dåligt var det ju inte.. Okej, du får körkortet:)"

......


Ne, det är nog inget jobb för mig, man kanske måste vara lite kallsint för att klara av ett sånt yrke? Vad tror ni, hade ni klarat det?

......


Tänk att ha Foki bredvid sig, och måste krossa drömmar. Nej, inget för mig det!

......





kommentera detta inlägg:

« namn remember me?

« e-post (publiceras ej)

« bloggadress

kommentar: