2010-10-26
 16:01:12

De bästa filmerna genom tiderna, del 2

Jag vet att ni bara har suttit där framför era lysande datorskärmar och väntat, och väntat på att jag skall fortsätta med min lista på de bästa filmerna genom tiderna. Men kom på att jag skall nog inte ge er för mycket av det goda på en och samma gång, mina små vänner. Så idag kommer det att komma upp ett film tips.

Sex and the city - the movie

Denna filmen finner jag inga ord för, jag är speechless, så att säga. Jag grät floder när jag såg den första gången och skrattar så jag får ont i magen, (okej, jag gråter fortfarande när jag ser den). Men det är alla känslor samlade på en och samma film, inte nog med att det är sex and the city på film(!), så blandas känslor som kärlek, svek, sorg, vänskap, glädje och mycket, mycket mera! Jag skall nog bannemig ta och se den för sjutioelfte gången nu, blev lite sugen när jag pratade om den. Så missa inte detta konstverk till film.


keela

vad kul att höra :):)



PUBLICERAT: 2010-10-26, 19:28:42 | URL: http://keeela.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

« namn remember me?

« e-post (publiceras ej)

« bloggadress

kommentar: